Livio Beyeler

Redaktor

Das mache ich bei Tsüri.ch

Kulturfilz isch es Gspräch mit zwei Kulturschaffende. De Gast entscheidet a welem Ort das Gspräch stattfindet - und denn wird gredet. Hüt drü Frage und en Kafi an Livio Beyeler, vor sim Laptop.

Das mache ich ausserhalb von Tsüri.ch

Ja, danke viel Mal fürd Iladig und die Frag. Wenn ich ich nid grad rasend spannendi Lüt in Zürcher Kafis und Bars derf interviewe schaff ich als Kunstschaffende i de Darstellende Kunst. Das heisst ich inszeniere Theaterufführige, choreographiere, schribe oder mache Performances. Min Bruef het mich vo de Schwiz scho i die underschidlichste europäische Länder bracht und under anderm au uf Chicago, Hong Kong oder Burkina Faso - ich bin wahnsinnig gern underwegs.

Das mag ich an Zürich am meisten

Ich verbringe mini Zit am liebste im Gspräch mit interessante Mensche, emene Glas Wi oder Kafi und schetze drum die ganz Palette a tolle Bars und Kafis - also genau das woni für Kulturfilz derf mache!

Alle Artikel von Livio Beyeler